Hieronder vind je een aantal veelgestelde vragen.
Mocht je een vraag hebben die er niet bij staat neem dan contact op via info@bakingqueen.nl

Bestellen

Ik wil mijn bestelling wijzigen of annuleren, of wil dat mijn bestelling later verstuurd wordt, kan dit?

Door de snelheid van ons geautomatiseerde magazijn en inpaksysteem, kunnen wij bestellingen niet samenvoegen, annuleren of iets aan de order toevoegen.
Orders kunnen om deze reden ook niet op een later tijdstip verstuurd worden.

Ik wil meer van een bepaald product bestellen, maar kan niet meer selecteren. Waar komt dit door?

Om teleurstellingen te voorkomen kan er maximaal besteld worden wat er op voorraad is.

Een artikel dat ik wil bestelling is uitverkocht. Wat kan ik doen?

Indien een artikel niet voorradig is, stuur dan een mail naar info@bakingqueen.nl met de vraag wanneer deze weer voorradig is.

Afhalen

Kan ik mijn bestelling ophalen?

In overleg is afhalen in ons Magazijn in Assen mogelijk.
Afhalen is mogelijk van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 15:00, dit gaat echter wel op afspraak.
Je bestelt en betaalt gewoon via de website en kiest voor de optie ‘Afhalen bij ons in Assen’.
Op deze manier betaal je geen verzendkosten.
Geef bij de Bestelnotities aan wanneer en hoe laat je het zou willen op komen halen.

Let op! Een bestelling via de website kan niet ter plekke afgerekend worden.

Verzenden

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Onze pakketten worden verstuurd met PostNL.
Op werkdagen (maandag tot vrijdag) geldt: voor 15:00 besteld en betaald = dezelfde werkdag verzonden.
Het is mogelijk dat we sommige bestellingen die na 15:00 uur zijn geplaatst ook nog verzenden.
Dit is afhankelijk van de tijd die we nog over hebben bij het verwerken van bestellingen.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Indien de bestelling verzonden is ontvang je aan het einde van de dag een e-mail met de track en trace code.
Met deze code kan je de zending volgen. Heb je geen emailbericht ontvangen? Neem dan contact op via de e-mail.

Mijn pakket is verzonden, maar is nog niet geleverd. Wat nu?

Traceer je pakket met de track en trace code.
PostNL levert doorgaans binnen één werkdag (van maandag t/m zaterdag voor Pakketpost en van dinsdag t/m zaterdag voor Brievenbuspakjes), maar het kan in sommige gevallen uitlopen tot 3 werkdagen.
Eventuele vertraging kan voorkomen door sorteerfouten, adresfouten of drukke periodes rondom de feestdagen.
Houd dus altijd rekening met eventuele vertragingen, zodat je op tijd je producten in huis hebt.

Is je bestelling niet afgeleverd binnen de uiterlijk gestelde levertijd?
Neem dan contact met ons op door een mail te sturen naar info@bakingqueen.nl.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling wordt bezorgd?

Wanneer je niet aanwezig bent op het moment dat de bestelling wordt bezorgd, dan wordt de bestelling in sommige gevallen bij de buren bezorgd.
Indien dit niet mogelijk is, dan wordt je bestelling afgeleverd bij het dichtstbijzijnde PostNL-punt.

Let wel op!
PostNL is gestopt met de ‘niet thuis’-briefjes, waarop instructies staan wanneer de bezorger je hebt gemist.
Voortaan informeren zij jou via e-mail of via de PostNL-app.
Verwacht je dus een pakket van ons en ben je de bezorger net misgelopen?
Check dan je e-mail of de PostNL-app om te kijken waar het pakket zich bevindt.

Wat als er iets beschadigd is aangekomen?

Uiteraard wordt er zorgvuldig met de producten omgegaan en wordt de bestelling zo goed mogelijk verpakt.
Helaas kan er onderweg altijd iets gebeuren waardoor een beschadiging ontstaat.
Neem dan zo snel mogelijk contact op via info@bakingqueen.nl., in ieder geval binnen 3 werkdagen.
Het is handig als je het bestelnummer meestuurt.

Wat als er een verkeerd artikel is geleverd?

Elke bestelling wordt zorgvuldig verzamelt en verpakt.
Hier is scherpe controle over.
Echter kan het voorkomen dat er een verkeerd artikel wordt verzonden.
Is dit het geval, neem dan binnen 3 werkdagen contact op via info@bakingqueen.nl.
Het is handig als je het bestelnummer meestuurt.

Is het mogelijk om de artikelen in te laten pakken?

Dit is helaas niet mogelijk.

Betalen

Op welke manieren kan ik betalen?

Het is mogelijk te betalen via iDeal, Bancontact (voor onze Belgische klanten), Sofortuberweisung (voor onze Duitse klanten), Overboeking , Klarna Achteraf Betalen of PayPal.

De kosten voor Klarna Achteraf Betalen zijn €1,00 + 2,99%.
Met dit betaalmiddel heb je de mogelijkheid om jouw bestelling 30 dagen na aankoop te betalen. Je ontvangt na het plaatsen van de bestelling automatisch de factuur van Klarna per email.
Je kunt bij vragen altijd contact met Klarna opnemen via 020-7230270 of kijk voor meer informatie op www.klarna.com

De kosten voor PayPal zijn €0,45 + 2,3%.
De grootste online betaalmethode ter wereld is PayPal.
Indien je in het bezit bent van een PayPal account kan je hiermee eenvoudig een bestelling betalen.

Bij betalen via Eigen overboeking dien je met extra verwerkingstijd rekening te houden.

Zijn de prijzen op de website inclusief of exclusief btw?

Alle prijzen zijn inclusief BTW.

Wat is het voordeel van iDEAL betalen ten opzichte van vooruitbetalen per internet bankieren?

Betalingen via iDeal worden direct aan ons bevestigd.
Bij een eigen overboeking duurt het een paar dagen.
Bij betalingen vanuit het buitenland kan dit oplopen tot 4 à 6 dagen.