Afhalen – Verzenden – Levertijd

Aangepaste levertijden rondom de feestdagen

Vanwege de aankomende feestdagen is het erg druk bij PostNL.
Hierdoor kunnen levertijden afwijken en wordt helaas niet alles meer de volgende werkdag geleverd.
Bestel daarom op tijd!

Maandag 02-01 is ons magazijn en de klantenservice gesloten, er worden op deze dag dus ook geen pakketten door ons verzonden.
De website is gewoon bereikbaar en er kunnen orders geplaatst worden.
Bestellingen geplaatst op vrijdag 30 december voor 15:00 worden nog op vrijdag 30 december door ons verstuurd.
Bestellingen geplaatst tussen vrijdag 15:00 en maandag 2 januari worden dinsdag 3 januari verstuurd.


Afhalen in ons Magazijn (geen winkel!):
In overleg is afhalen in ons Magazijn in Assen mogelijk.
Afhalen is mogelijk van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 15:00, dit gaat echter wel op afspraak.
Je bestelt en betaalt gewoon via de website en kiest voor de optie ‘Afhalen bij ons in Assen’.
Op deze manier betaal je geen verzendkosten.
Geef bij de Bestelnotities aan wanneer en hoe laat je het zou willen op komen halen.

Let op! Een bestelling via de website kan niet ter plekke afgerekend worden.

Verzenden en levertijd
Onze pakketten worden verstuurd met PostNL.
Op werkdagen (maandag tot vrijdag) geldt: voor 15:00 besteld en betaald = dezelfde werkdag verzonden.
Het is mogelijk dat we sommige bestellingen die na 15:00 uur zijn geplaatst ook nog verzenden.
Dit is afhankelijk van de tijd die we nog over hebben bij het verwerken van bestellingen.

PostNL levert doorgaans binnen één werkdag (van maandag t/m zaterdag voor Pakketpost en van dinsdag t/m zaterdag voor Brievenbuspakjes), maar het kan in sommige gevallen uitlopen tot 3 werkdagen.
Eventuele vertraging kan voorkomen door sorteerfouten, adresfouten of drukke periodes rondom de feestdagen.
Houd dus altijd rekening met eventuele vertragingen, zodat je op tijd je producten in huis hebt.

Is je bestelling niet afgeleverd binnen de uiterlijk gestelde levertijd?
Neem dan contact met ons op door een mail te sturen naar info@bakingqueen.nl.

Verzendkosten Nederland:
Orders boven de 50 euro (inclusief BTW) worden gratis verzonden.

Onder dit tarief rekenen wij de volgende verzendkosten:
Brievenbuspakje met track en trace (tot 1kg) = €4,50 (alleen mogelijk indien de producten door de brievenbus passen).
Pakketpost met track en trace (ongeacht het gewicht of afmeting) = €6,50.

Verzendkosten Icing en Ouwel vellen
Icing en Ouwel vellen kunnen met een brievenbuspakje met track en trace verzonden worden.
De kosten voor een Brievenbuspakje met track en trace (tot 1kg) zijn €4,50.
Let op! De 25cm en 28cm ronde prints en de 23cm/25cm/28cm vierkante prints passen niet door de brievenbus. Deze zullen dan ook verzonden worden met pakketpost.

Let op! Baking Queen accepteert geen retourzendingen voor Icing en Ouwel vellen.
De prints die voor jou afgedrukt worden zijn op maat gemaakte artikelen en kunnen om deze reden niet retour gezonden worden.

Bestelling af laten leveren bij een PostNL ophaalpunt
Laat je pakket afleveren bij een PostNL ophaalpunt bij jou in de buurt.
De kosten hiervoor zijn €6,50.

Verzendkosten België en Duitsland:
Orders boven de 50 euro (inclusief BTW) worden gratis verzonden.

Onder dit tarief rekenen wij de volgende verzendkosten:
De verzendkosten naar België en Duitsland zijn €7,50.

Kan ik mijn bestelling volgen?
Indien de bestelling verzonden is ontvang je aan het einde van de dag een e-mail met de track en trace code.
Met deze code kan je de zending volgen. Heb je geen emailbericht ontvangen? Neem dan contact op via de e-mail.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling wordt bezorgd?
Wanneer je niet aanwezig bent op het moment dat de bestelling wordt bezorgd, dan wordt de bestelling in sommige gevallen bij de buren bezorgd.
Indien dit niet mogelijk is, dan wordt je bestelling afgeleverd bij het dichtstbijzijnde PostNL-punt.

Let wel op!
PostNL is gestopt met de ‘niet thuis’-briefjes, waarop instructies staan wanneer de bezorger je hebt gemist.
Voortaan informeren zij jou via e-mail of via de PostNL-app.
Verwacht je dus een pakket van ons en ben je de bezorger net misgelopen?
Check dan je e-mail of de PostNL-app om te kijken waar het pakket zich bevindt.