Veelgestelde vragen

Hieronder vind je een aantal veelgestelde vragen.
Mocht je een vraag hebben die er niet bij staat neem dan contact op via info@bakingqueen.nl

Bestellen

Ik ben iets vergeten te bestellen. Is er een mogelijkheid dit nog mee te bestellen?

Helaas is het niet mogelijk producten toe te voegen als de bestelling al doorgezet is.

Ik wil meer van een bepaald product bestellen, maar kan niet meer selecteren. Waar komt dit door?

Om teleurstellingen te voorkomen kan er maximaal besteld worden wat er op voorraad is.

Een artikel dat ik wil bestelling is uitverkocht. Wat kan ik doen?

Indien een artikel niet voorradig is, stuur dan een mail naar info@bakingqueen.nl met de vraag wanneer deze weer voorradig is.

Afhalen

Kan ik mijn bestelling ophalen?

In overleg is afhalen in Assen mogelijk.
Afhalen is mogelijk van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 17:00.
Je bestelt en betaalt gewoon via de website en kiest voor de optie ‘Afhalen’.
Op deze manier betaal je geen verzendkosten.
Geef bij de Bestelnotities een paar momenten aan wanneer je het zou willen op komen halen.

Let op! Een bestelling via de website kan niet ter plekke afgerekend worden.

Verzenden

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Een bestelling wordt, zodra de betaling bij ons binnen is, zo snel mogelijk verstuurd.
Dit betekent dat een bestelling die betaald is, op werkdagen binnen 24 uur wordt verstuurd.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Indien de bestelling verzonden is ontvang je aan het einde van de dag een e-mail met de track en trace code.
Met deze code kan je de zending volgen. Heb je geen emailbericht ontvangen? Neem dan contact op via de e-mail.

Mijn pakket is verzonden, maar is nog niet geleverd. Wat nu?

98% van de pakketten worden de eerste bezorgdag na verzending afgeleverd.
In enkele gevallen is het een dag later.
Traceer je pakket met de track en trace code.
Indien dit niet meer informatie oplevert, stuur dan een mail naar info@bakingqueen.nl.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling wordt bezorgd?

Wanneer je niet aanwezig bent op het moment dat de bestelling wordt bezorgd, dan wordt de bestelling de volgende dag nogmaals aangeboden. Wanneer je niet aanwezig bent op het moment dat de bestelling wordt bezorgd, dan wordt de bestelling de volgende dag nogmaals aangeboden.

Wat als er iets beschadigd is aangekomen?

Uiteraard wordt er zorgvuldig met de producten omgegaan en wordt de bestelling zo goed mogelijk verpakt.
Helaas kan er onderweg altijd iets gebeuren waardoor een beschadiging ontstaat.
Neem dan zo snel mogelijk contact op via info@bakingqueen.nl., in ieder geval binnen 3 werkdagen.
Het is handig als je het bestelnummer meestuurt.

Wat als er een verkeerd artikel is geleverd?

Elke bestelling wordt zorgvuldig verzamelt en verpakt.
Hier is scherpe controle over.
Echter kan het voorkomen dat er een verkeerd artikel wordt verzonden.
Is dit het geval, neem dan binnen 3 werkdagen contact op via info@bakingqueen.nl.
Het is handig als je het bestelnummer meestuurt.

Is het mogelijk om de artikelen in te laten pakken?

Dit is helaas niet mogelijk.

Verzenden

Op welke manieren kan ik betalen?

Het is mogelijk te betalen via iDeal (Bancontact voor onze Belgische klanten, Sofortuberweisung voor onze Duitse klanten) of Overboeking.
Bij betalen via Eigen overboeking dien je met extra verwerkingstijd rekening te houden.

Zijn de prijzen op de website inclusief of exclusief btw?

Alle prijzen zijn inclusief BTW.

Wat is het voordeel van iDEAL betalen ten opzichte van vooruitbetalen per internet bankieren?

Betalingen via iDeal worden direct aan ons bevestigd.
Bij een eigen overboeking duurt het een paar dagen.
Bij betalingen vanuit het buitenland kan dit oplopen tot 4 à 6 dagen.